ترجمه اهنگ Taylor Swift به نام Stay Stay Stay

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Taylor Swift_Stay Stay Stay

I'm pretty sure we almost broke up last night
تقریبا مطمئنم که دیشب تا مرز به هم زدن رفتیم
I threw my phone across the room at you
من توی اتاق گوشیمو پرت کردم سمت تو
I was expecting some dramatic turn away but you stayed
و انتظار یه واکنش دراماتیک داشتم ولی خب تو کاری نکردی
This morning I said we should talk about it
امروز صبح گفتم که باید با هم درموردش صحبت کنیم
Cause I read you should never leave a file unresolved
چون یه جایی خوندم هیچ مشکلی رو نباید حل نشده رها کرد
That's when you came in wearing a football helmet
و بلافاصله بعد از زدن این حرفم،تو با کلاه فوتبالی که پوشیدی وارد شدی
And said okay let's talk
و گفتی بیا صحبت کنیم
And I said...
و من گفتم

Stay stay stay i've been loving you for quite some time time time
بمون،بمون،بمون من خیلی خیلی خیلی وقته که عاشقت شدم
You think that it's funny when i'm mad mad mad
به نظر تو عصبانیت عصبانیت عصبانیت من بامزه ست
But I think that it's best if we both stay
ولی خب به نظرم بهترین کار اینه که هر دوتامون بمونیم

Before you I only dated self indulgent takes who took all of their problems out on me
قبل از اینکه با تو آشنا بشم،فقط با آدمای مغروری قرار میذاشتم که همه چیزو سر من خالی میکردن
But you carrying my groceries and now i'm always laughing
ولی تو حتی چیزایی که میخرم هم رو واسه م تا خونه میاری و من همه ش در حال خندیدنم

And I love you because you have given me no choice but to
من عاشقت چون تو راهی جز
Stay stay stay i've been loving you for quite some time time time
موندن موندن موندن واسه م نذاشتی و منم خیلی وقته وقته وقته که عاشقتم
You think that it's funny when i'm mad mad mad
و عصبانیت من به نظر تو بامزه ست
But I think that it's best if we both stay stay stay stay
ولی به نظرم بهترین کار اینه که هردومون بمونیم

You took the time to memorize me my feels my hopes and dreams
تو واسه ی به خاطر سپردن من،احساساتم،رویاهام وقت گذاشتی
I just like hanging out with you all the time
و منم دوست دارم همه ی وقتمو واسه ی تو بذارم
All those times that you didn't leave it's been occuring to me i'd like to hang out with you for my whole life
همه ی اون وقتایی که تنهام نذاشتی رو یادمه و من دوست دارم تمام زندگیم رو با تو بگذرونم

Stay and i'll be loving you for quite some time
بمون،من خیلی وقته که عاشقتم
No one else is gonna love me when I get mad mad mad
و کسی جز تو موقع عصبانی شدن دوستم نداره
So I think that it's best if we both stay stay stay stay
پس به نظر من بهترین کار اینه که هردمون بمونیم پیش هم

Stay stay stay i've been loving you for quite some time time time
بمون،بمون،بمون من خیلی خیلی خیلی وقته که عاشقت شدم
You think that it's funny when i'm mad mad mad
به نظر تو عصبانیت عصبانیت عصبانیت من بامزه ست
But I think that it's best if we both stay
ولی خب به نظرم بهترین کار اینه که هر دوتامون بمونیم

Stay stay stay i've been loving you for quite some time time time
بمون،بمون،بمون من خیلی خیلی خیلی وقته که عاشقت شدم
You think that it's funny when i'm mad mad mad
به نظر تو عصبانیت عصبانیت عصبانیت من بامزه ست
But I think that it's best if we both stay
ولی خب به نظرم بهترین کار اینه که هر دوتامون بمونیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

ella
ساعت1:12---26 ارديبهشت 1394
Thanks

سامی
ساعت19:44---3 بهمن 1391
سلام دوست عزیز
ممنون میشم اگه اهنگهای one direction هم ترجمه کنی..مخصوصا البوم جدیدشو!
کارت خیلی عالیه..ممنون واسه ترجمه خوبت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:54 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 384
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 49974
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت